joi, 29 ianuarie 2015

WE # 1 si eu sunt înca relativ nou la acest blog si ne place sa gândim suntem imbunatatirea.

                                            http://www.shareasale.com/

 WE # 1 si eu sunt înca relativ nou la acest blog si ne place sa gândim suntem imbunatatirea. Ca si alti bloggeri am început sa cautam modalitati pentru eforturile noastre de blogging sa ne net niste bani gheata (sau, în acest caz numere mari pe contul meu Paypal). Am încercat câteva cai diferite, cu succes diferite, dar parteneriatul nostru recent cu Shareasale a fost de departe cel mai profitabil pâna în prezent. Am putut sa faci bani cu Shareasale în valoare de 500 de dolari pe luna.









































































shareasale.cfm?merchantID=49200      
                                                

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu